Monday, November 4, 2013

Neighbour's wedding

Assalamualaikum.. 

 Baru-baru ni ada jiran aku kahwin.. so, macam biasalah, bila jiran buat event apa apa mesti akan ada rewang.. aku ni memang tak suka pergi rewang.. bukan malas nak tolong ke apa.. tapi bila dah berkumpul ramai ramai dengan makcik makcik semua, mesti akan ada ayat sentap, xxx, menguji kesabaran, etc.. so, sebagai langkah berjaga-jaga, aku buat keputusan untuk pergi masa malam berinai and hari bersanding je.. biarlah parents aku yg tolong.. lagipun macam dah ramai sangat je.. haha 


 Ni lah pasangan pengantinnya.. dengar cerita, dorang ni dah berkawan since sekolah rendah lagi.. yg pengantin perempuan(jiran) tu, bakal lawyer, sekarang ni tengah training.. ayah pengantin perempuan pernah cakap kat pengantin lelaki, kalau nak kawan dengan anak dia, kena sambung belajar dulu.. so, untuk membuktikan kesetiaan and keikhlasan dia tu, dia pergi lah sambung belajar.. macam sweet je, macam comel je.. ^_^ tapi tak tahu lah belajar dekat mana... 


 So inilah dia pelamin nya... seriously, walaupun takde lah gah macam artis2 punya pelamin tapi aku sangat suka pelamin ni.. simple tapi cantik.. niat di hati nak jugak lah bergambar kat pelamin tu tapi... tak kesampaian.... sobb sobb.. anyway, akhirnya aku dapat jugak jumpa bestfriend aku masa dulu dulu tapi sedih untuk kali kedua sebab tak sempat nak bergambar, dia dah nak balik.. :'( 

 Ohh, one more thing, aku baru je tengok video Fizo Omar lamar Mawar dlm pawagam tu.. ohh goshh, i'm dreaming aku yg ada kat tempat Mawar tu.. but well~ hanyalah mimpi semata mata... -.-' jom tengok !

 

No comments: