Tuesday, November 5, 2013

Candy Crush Saga Tips


Assalamualaikum..

Anda pengguna facebook?
Anda suka main game?
Anda suka main Candy Crush Saga?

Tahukah anda???

Pencipta game candy crush saga, King mempunyai revenue lebih kurang $650000 dalam masa satu hari.. pehh hanya mampu telan air liur je aku.. Actually, King ni ada banyak lagi games popular yg dia buat.. kalau korang perasan, banyak game yg ada "saga" belakang nya tu and bila bukak mesti ada tulis "King".. contohnya, pet rescue saga, bubble witch saga, etc.. haa games tu semua bawah satu company.. in June 2013, purata bagi 92 million active users yg main games dia ni lebih dari 1 billion kali sehari.. aku yg sorang ni pun tak terkira berapa kali aku bukak game candy crush tu sehari, entah berapa banyak lah yang aku dah sumbang kat King..


Saja nak bagitahu, aku baru level 147.. hukhuk.. rasa macam level tu senang tapi tak paham kenapa aku lama sangat sangkut kat level tu.. ngee~ -.-'  

bosan stuck lama lama tak lepas lepas? then nak kena tunggu masa 30 minit untuk 1 nyawa?? nak tahu cara tak payah tunggu lama? nak tahu rahsia beli boost dengan free? click here

tapi tu kena guna duit sikit lahh.. ada cara yg paling murah, free je, tapi kira main tipu lahh iaitu cepatkan masa.. alahh main game budak2 je pun, takde effect pun kalau main tipu.. hahaha.. caranya senang je, bila nyawa korang dah habis, korang set lah time 2 or 3 hours cepat or set date sehari cepat.. then, siapa yg pasang notification tu, korang akan dapat notification yg nyawa dah penuh.. bukak game tu untuk pastikan nyawa dah penuh then tutup and set balik time or date tu pada yg asal.. pastu dah boleh main macam biasa.. buat lah setiap kali nyawa dah habis, tak payah tunggu lama lama.. tapi kena make sure set balik time or date pada yg asal sebelum start main.. kalau tak, masa dia akan lagi lama daripada 30 minit tu untuk satu nyawa.. tactic ni untuk yg main guna handphone.. kalau guna laptop or pc, instead of tutup game, maybe korang just kena reload je page tu.. so far, aku tak pernah main tipu guna laptop lagi.. hikhik.. Good Luck ! ^_^


1 comment:

licha [Reply to comment]

hehe. dh lama tak main. apps dia pun dh dlete dh