Wednesday, November 13, 2013

Menyumbang tatkala mata tak nak tidur

Assalamualaikum...

*short entry* malam ni macam biasa, aku still tak boleh tidur.. ehh jap, tak boleh tidur atau memang nak tidur lambat eahh? err dua dua pun boleh... so di saat jam menunjukkan pukul 3 pagi (rasa mcm da nak pkul 4), cuaca sejuk macam nak hujan, aku terpaksa mengantuk"kan" mata aku ni.. apa yg aku buat? aku bukak sesatu blog yg aku follow, then aku klik iklan iklan nuffnang yang ada... semoga earning anda semua bertambah.. aminn...  

3 comments:

fiu s [Reply to comment]

nice template ukhti .... :) please visit and follback at http://choppie88.blogspot.com/2013/11/sandal-berkualitas.html

Mia Liana [Reply to comment]

wahhh rajinnya.. ;)

licha [Reply to comment]

hm.. licha pulak bila tdur suka terjaga tengah malam. tiap hari mesti jaga pukul 3