Friday, November 15, 2013

Aku memang pandai pengaruh orang.

Assalamualaikum...

Maaf, mata sedang mengantuk dengan dahsyatnya gara gara tak tidur semalaman.. so entry ni akan sangat amat dan terlalu bosan.. tengok tittle tu.... aku pengaruh orang?? macam jahat je bunyinya.. well~ aku memang jahat dan sangat terkenal kejahatannya tu di kalangan adik adik ku.. hekhek.. ^^

account instagram aku.. errr nampak sangat suka pakai baju yg sama... -.-'

apa kena instagram dengan tajuk entry ni sebenanrnya? ohh actually, ada sorang kawan aku ni, bukan main suka bukak fb sebab nak tengok baju2 yg jual online tu... dan kekadang suka baca gosip artis... hihi maap dipinta pada kawanku yg mungkin terasa.. ^^  pastu setiap kali aku bukak insta, mesti dia akan cakap, dia tak suka insta sebab bosan gilerrr... siap uninstall lagi...... -.-' suddenly, baru baru ni dia cakap dengan aku, dia dah addict dengan insta, dah tak layan fb dah.. siap dah jumpa page baju and tudung online lagi.. kemainn tauu... pastu beriye iye suruh aku tengok gambar 1st yg dia post kat insta... terpampang gambar aku and dia (sweet gilerrr) dengan caption, aku yg influence dia layan insta tu... errr ok.. haha

p/s : sebenarnya sedih sebab banyak gambar nak masuk kat insta tapi tak kesampaian sebab malas nak beli internet, membazir.... maksud tersirat = kena berjimat, wang tiada.... hukhuk

No comments: