Monday, November 11, 2013

Budak sekolah dan Cinta

Assalamualaikum...

Lately ni aku bukak twitter kejap kejap je.. pasal apa? pasal makin ramai yg tweet pasal cinta.. tweet yg sama je, agaknya dorang ni main copy paste kot... dah tu pulak tweet cinta tu semua datang dari budak sekolah.. daebak ! jenis aku ni, bila orang follow, aku akan follow back.. bila sorang "tweetpemes" follow aku, haa nanti datang laa bala tentera dia yg sama hot macam dia duk follow aku jugak.. aku pun follow je la balik tapi bosan jugak kalau bukak twitter asyik baca pasal cinta je, ayat yg sama je, macam copy je, lagak macam dr cinta je... bila bukak profile..... "SPM batch 2013", "PMR candidate", bla bla blaa.... adehhh... 

Bila saya dah mula sayang awk.Saya akn trima seadanya awk. Saya akn cuba jdi yg trbaik utk awk. Tak peduli apa org kata. Asalkan kita bahgia
Maafkan saya kerana selalu merindui awak, maafkan saya kerana tak boleh menjauh dari awak, maafkan saya kerana terlalu mencintai awak
Awak jadi keeper,saya jadi p'ngambil sepakan bola penalti . Hati saya jadi bolanya . Kalau awk sayangkan saya , tangkap hati nie dgn selamat
cikgu bm ajar kau buat karangan yg bagus, kau sibuk buat ayat suruh orang tangkap hati kau... cehh..

 Dedulu masa aku sekolah, pernah laa jugak ada boyfriend tapi takde laa sampai sedemikian rupa.. budak sekolah lagi kot, baju pun belum tentu basuh sendiri, dah pandai cinta cinta.. aku dulu pun memain je, takde nya ayat2 bunga jiwang karat macam tu nak keluar dari mulut or kepala hotakk aku ni.. laka laka laa... haha

Lain pulak kesnya yg bergaduh pasal rebut bf/gf... tu lagi kelakar doe.. hahaha... kat facebook, twitter, instagram, wechat, semua tempat nak gaduh.. asal boleh je, siap guna bahasa kasar + lucah lagi... alahaiii.... nampak sangat tak matang... aku tahu sekarang ni kat sekolah macam macam sistem yg ditukar tapi.... takkan lah subjek sivik dah takde pulak kan?? 

adik adik, sementara masih ada peluang tu, belajar lah elok elok.. nanti dah besar, nak menyesal tak guna.. kalau nak jugak ada bf/gf, tu hal korang laa tapi jangan laa sampai bergaduh, bermusuh, tak belajar.. rugi rugi.... akak ni yg dulunya malas nak belajar pun dah rasa menyesal sikit.. hewhew~

No comments: