Sunday, July 19, 2015

The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge! - Day 14

Assalamualaikum..


Disebabkan challenge ni more about single so, aku pun pilih jawapan yang related lah eh. The moment bila crush cakap dia pun dah lama suka kat aku. Oh bahagianya rasa jika dunia aku yang punya akan ku dirikan sebuah syurga malam tanpa siang untuk ku bermimpi sepanjang masa tanpa kecewa... eh? tu lagu tu. hahaha! tapi tu semua angan angan je lah, The last moment yang aku rasa really blissful is when someone naik motor redah hujan semata nak... hm dah lah malas cerita. haha! sorry lah aku memang tak berapa suka nak share cerita lama yang dah jadi sejarah mungkin berulang walau engkau ku maafkan oh kekasih tapi mungkin hanya sementara keinsafan di hatimu.... lagu lagi. haha! hm maybe aku silap sebab sahut cabaran ni tapi asyik tak nak cerita je.. hek elehh daripada blog aku berhabuk bersawang bagai sebab takde idea nak menaip, better aku join je challenge ni kan. haha! 

No comments: