Thursday, July 2, 2015

The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge! - Day 2


Assalamualaikum..



Bilamana kawan2  kau memasing ngadap handphone main mesej, whatsapp, wechat dan kau tak tahu nak buat apa, instagram, twitter, facebook semua kau dah habis scroll and dah mula rasa bosan. I was like "takde siapa nak whatsapp or wechat aku ke? hm hm.." 

Bilamana kawan2 kau pergi dating sana sini and kau ada benda nak story kat kawan kau tapi kau tak nak kacau dia dating and kau tahu nanti dia tak fokus pun dengan apa yang kau cerita. I was like "nak cerita kat siapa ni? dia je yang tahu pasal benda ni."

Bilamana kau dengan kawan2 plan pergi makan sama-sama tapi dengan tiba-tiba nya ada pulak boyfriend girlfriend mereka join sekali dan beranggapan bahawa mereka ni sedang berada dalam temujanji berkumpulan. Maigadd benci sungguh situasi ni and I was like "macam lah engkorang je ada girlfriend boyfriend, aku pun.... hm ok aku takde boyfriend."

Banyak lagi kot moment yang aku rasa macam "kalau ada boyfriend mesti aku boleh bla bla bla.... mesti aku dah bla bla bla...." but it's okay, mana tahu nanti aku dapat jodoh yang macam Raden Amzar dalam cerita dia.. isteri luar biasa tu ke kan... aminn aminn.. haha


No comments: