Wednesday, July 1, 2015

The Single Woman’s 30-Day Blogging Challenge! - Day 1



 Assalamualaikum..

Image result for why are YOU still single?

  Your response to everyone’s favourite question: “And why are YOU still single?”

well~~ maybe I am too loyal, too understanding, too nice and too pretty to be cheated on. haha! 
perasan cantik siap nak highlight "pretty" tu kaler puple pastu siap bold sekali. haha!
hm to be truth, aku rasa bangga dengan title "single" maybe sebab aku rasa macam muda lagi nak cerita pasal kahwin walaupun ramai kawan aku dah berstatus married and tak lupa juga yang getting married. I am free! Tak perlu nak ... "awak, saya nak keluar kejap" "keluar dengan siapa?" "dengan Alia, Farah, Halim" "eh, apesal ada lelaki pulak tu? dah dah tak payah keluar dengan dorang, duduk je kat rumah tu lipat kain." 
puihhh. at least I am free dari kena suruh lipat kain ok. hahaha!
So, bila orang tanya soalan "kenapa kau single lagi?", normally aku just senyum je and jawab, "belum ada jodoh, haritu just jumpa jodoh sementara yang sekarang dah jadi jodoh orang lain." haha ok kidding.
Jodoh belum sampai lagi. Tu je lah yang aku mampu jawab.. Berdoa lah supaya dijodohkan dengan orang yang baik baik. Aminn
Biarlah kita single, kurang sikit maksiat hati kan.. 


No comments: