Thursday, December 27, 2012

tak tau la nak buat title ape.. o.O

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh......
hah, bagi salam panjang, jawab pun kena la panjang jugak ye.
biar same2 dapat pahala.. adil kan? :')
hmm, teringat pulak citer Qaleesya kat tb9 uh..
budak kecik yg comel lagi banyak cakap tu, ntah sape nama dia, aku pun lupa da..
suka sangat bagi salam panjang2 then buat muka comel..
alololo.. so cute ! ^_^
actually aku ni baru je lepas blogwalking at blog +Yuyu Zulaikha yg comel2 tu..
terbaca satu entry dia pasal "i love selca"..
selca means self capture..
sama la kita, suka selca jugak..
tapi tak ketara sangat. kalau ada geng je baru mood selca selco selcu selci aku membara-bara..
betul la cakap yuyu tu, mase amek gambar, punya la tak ingat planet dunia..
tiba2 je rase macam "eh, giler banyak muka aku dlm gambar2 ni. mcm tak caye sehh."
bbbrrrrrr... o.O
kalau da 1 pose tu je da bape kali snap, giler tak banyak !
n for this entry, aritu ade orang marah ke merajuk ek dgn aku.
err, tak sure la.. 

seribu kemaafan ku pinta dari si dia sebab dah buat dia bengang ! so, mesti la kena buat muka sedih , right?

hmm hmm hmm.. rasenya ni lagi comel.. ngeh3x.. tp yg td tu muka lgi sedih tokk.. so, ni reject..

jeng jeng jeng.. disaat aku meraih kemaafan, pasti nye ade mase utk aku snap gambar aku sendiri.. hee~

adehhh.. kite sudah tidak tau mahu senyum gimana lagi.. =.='

err, banyak lagi gambar lain actually tapi lebih kurang sama, serupa n sebijik je..
n disebabkan mata aku da ngantuk dan tak sabar rasenya nak dibawa
berjalan2 di alam fantasi yg penuh kegembiraan ni, so dgn ini
tamatlah sudah entry yg menarik ini..
menarik jadah nye, membosankan ade lerrr.. >.<
good night uolz ! XOXO



No comments: