Thursday, December 27, 2012

adaMu

assalamualaikum.. ^_^
hallu hallu hallu.. kita berjumpa lagi dalam rancangan Hello To Myself !
kali ini saya akan memaparkan entry2 yg fuyooo! as well as ntah ape2 je.. =.=' (muka blur)
haisyhh.. malam yg membosankan !
hmm hmm hmm.. nak tau satu rahsia tak?
actually, secara tiba2 ntah kenapa, bagaimana, dan di mana, aku rasa nak jadi model la..
bahahaha..... mesti kelakar kan? buang tabiat ape aku ni.. isyhh3x..
dah la pendek n gemuk, tak sedar diri.. hewhewhew
ok, aku nak bagitau ni yg aku suka sangat dengar lagu Najwa Latif - adaMu..
tu la yg aku cuba sampaikan tadi tapi lain plak yg aku type..
kadang2 memang kepala aku ni terpasang gear 5, tu yg tangan tak sempat type dia dah tukar 
topik lain plak.. aiyoyo ! o.O
mohh la kita hayati lirik lagu tu~
Merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniakan di dunia
Kau berikan ku kekuatan
Tuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan
Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu
Kerna kau yang satu
Yang setia bersama ku
Dikala ku jatuh ku bangkit kernaMu
Ku tahu ku adaMu disisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu
ku merenung ke luar jendela
Melihat kebesarannya
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan
hah, best kan lagu dia? ingatlah Allah sentiasa ada utk kita...
jgn risau, jgn takut, jgn gundah gulana, jgn resah gelisah...
kalau anda cakap anda keseorangan means anda sedang menipu !
Allah sentiasa ada utk kita..
jgn sedih sangat kalau bf/gf tinggalkan kita tapi sedih lah kalau Allah tak uji kita.
sebab Allah uji kita tanda sayang dan ingin kita kembali setia dan taat padaNya.. 
^_^  XOXO

No comments: