Monday, May 6, 2013

cinta

Assalamualaikum......
wahh.. tajuk entry yg sangattt pelik kalau aku yg menulisnya... >.<
terasa macam i am still young nak bercakap pasal cinta ni, am i?
hmm, every person mesti nak diri disayangi dan menyayangi kan? dan aku tak terkecuali...
seronok bila rasa diri ini ada orang yang sayang besides our family.. ^_^
but as for me, cinta aku hanya untuk my husband..
si dia? ya, i do love him so much..
but aku maksudkan "love" tu sebagai sayang, bukan cinta..
hubungan yang serious, does it means by "bercinta" only? without the knowledge of their parents?
no, dalam kamus hidup aku, a serious relationship is only when a couple tu dah merancang utk berkahwin..
tu bagi aku la, tak tau la apa pandangan orang lain kan.
aku seorang yang tak suka dikongkong or dicontrol.
so, aku pun tak suka nak mengongkong n mengcontrol orang lain includes my bf..
as long as dia jujur n setia, so takde apa yg aku nak risau..
i just trust him and yess... trust him.....
kalau dia layan or borak dengan perempuan lain? err, tipula kalau aku tak jealous.
but.. i have no rights nak halang n marah2 dia because i am not his wife yet..
aku pun cuba untuk tak banyak layan lelaki lain sebab tak nak dia jealous2..
aku yakin and percaya dia pun cuba untuk buat benda yang sama..
like what i said just now... i trust him.....
huh, rasa lain bila kita asyik teringat kan someone..
it feels like "berbunga-bunga"... tersenyum sorang2 macam orang gila.. >.<
but... oh, nasib baik aku belum gila lagi..
haii laa hajar, what's going on, huh?
err, aku rindu dia, perhaps? haha, yes,i miss him.. 
berharap si dia baca entry ni and i wanna say,
"hey u ! can u hear me in your heart right now? i miss u like crazy, u know??"
ohmygosh !... rasa macam nak bagi sepakan percuma kerana terlampau gatal....
behave hajar, behave ! 
warghhhh... kena stop ni... makin teruk pulak nanti aku ni..
dah boleh tidur dah ni, esok nak kerja.... 

#semakin berdebar menunggu result yang akan keluar 9hb ni... 
XOXO

No comments: